Daatqueen

Alla inlägg under april 2014

Av Towe Åhström Nygren - 28 april 2014 00:26

Ucsh fifan skola imorrom. längtar då fan inte. Är så jävla trött å måste upp 5 för att jag ska åka med pappa klockan kvart i 7 på morronen. fifan å, jag kommer ju vara en zombie i morron jag..... ska sova nu så bye babes <3

Av Towe Åhström Nygren - 25 april 2014 11:59

Yo. nu är det dom sista dagarna på lovet och jag har typ inte gjort så mycket på måndagen å tisdagen,

men i onsdags så var jag med Erika å vi år på byllan. sedan gick på hålan (fritidsgård) och vi hade ass kul.

Igår var jag oxå med henne men då var vi med Linn å. men vi var på hålan igår å men då var vi med markus och simon, anjelica, pierre, max å gidlund. Vi spelade fotboll, gud de var den roligaste fotbollen

jag har spelat hela mitt liv, det var ass kul. När jag åkte hen så var klockan kvart över 12 på natten

så jag fick skjuts av Simon på moppen hem.

Idag ska jag vara men Erika å Simon, vet inte riktigt vad vi ska göra men något kul iallafall. Sedan blire hålan

yippie komma blki ass kul, jag får träffa Alexia igen, å gud jag har saknat henne ass mycket

har inte träffat henne sen förra torsdagen. Miss u babe   

men aa njut av de fina vädret idag. puss älskar er   

Av Towe Åhström Nygren - 20 april 2014 00:26

bästa helgen ever. har vart med Anjelica hela helgen. Har vart me markus och simon varje dag å vart på bio idag yeey. ?

Av Towe Åhström Nygren - 9 april 2014 20:35

 

Ett fint leeende förlänger livet.   

Av Towe Åhström Nygren - 9 april 2014 19:56

Hejsan hejsan!  

Javet att de var länge sedan men jag har haft det jobbigt och fullt upp

men aa. Men jag har börjat må bättre jag blev så kränkt i skolan så jag 

fick ta de med mina lärare å han sa till dem så vi får väl se vad som händer, om de fortsätter

för då gör jag en F***ing krängkningsanmälan.

å sen var det en ass dryg ungjävel som kalla mig cp å jävla äckel osv så jag ba jaha

ska jag börja bli behandlad såhär nu. men jag tog ett snack med henne idag så vi får juh se om de

hjälper, å de hoppas jag för jag vill inte må sämre än vad jag redan gör.

men annars så har jag börja må mycket bätter sedan jag började gå till Madeleine (kuratorn).

Så jag tipsar er att gå till kuratorn om ni mår dåligt eller bara behöver prata ut med någon.

Puss å hej bejbs   

Presentation


Modo is the shit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

do you like miley cyrus?
 yes
 no

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Myssann

Daatqueen


Ovido - Quiz & Flashcards