Daatqueen

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

My life is gone

Av Towe Åhström Nygren - 4 maj 2014 15:05

Asså Gud jag känner mig som en docka nu. Alla bara leker med mig. Kallar mig saker å sånt. Usch fifan, asså jag vet att jag har gjort fel men ni behöver juh inte behandla mig såhär. Och jag har försökt att säga förlåt å allt men hon vill inte snacka med mig eller nått, så bara ta å ge er nu jag pallar seriöst inte. Ni sårar mig mer än in tror. Men aja, nu så är jag tillsammans med honom å så är de.
Fuck haters??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Towe Åhström Nygren - 10 juni 2014 15:36


Oj, de var länge sedan jag skrev men aa. De har hänt ganska mycket sedan des, det var en månad med Simon för en å en halv vecka sedan, han fyllde 17 i helgen. Aa, jag sov juh hos han å vi hade jätte kul, vi badade i Åte på fredagen å kornajö på l...

Av Towe Åhström Nygren - 10 juni 2014 15:34

Oj, de var länge sedan jag skrev men aa. De har hänt ganska mycket sedan des, det var en månad med Simon för en å en halv vecka sedan, han fyllde 17 i helgen. Aa, jag sov juh hos han å vi hade jätte kul, vi badade i Åte på fredagen å kornajö på l...

Av Towe Åhström Nygren - 21 maj 2014 23:25


Japp nu har man letat i panik efter en avslutningsklänning, har äntligen hittat en. Men nu äre bara skorna kvar som jag måste hitta och köpa. Men aa nästa vecka så drar jag till Stockholm med hålan å kommer hem på jag å Simons en månads dag?? Yes c...

Av Towe Åhström Nygren - 7 maj 2014 08:55

Yes det är min födelsedag idag. Tagga tårta efter skolan?? Grattis till mig själv? ...

Av Towe Åhström Nygren - 28 april 2014 00:26

Ucsh fifan skola imorrom. längtar då fan inte. Är så jävla trött å måste upp 5 för att jag ska åka med pappa klockan kvart i 7 på morronen. fifan å, jag kommer ju vara en zombie i morron jag..... ska sova nu så bye babes ...

Presentation


Modo is the shit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

do you like miley cyrus?
 yes
 no

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Myssann

Daatqueen


Ovido - Quiz & Flashcards